  • Data: 2012-08-10 11:17:58
    Temat: Re: Budowa a zdrowie
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Pamiętam w latach 90'tych byłą taka dyskusja publicystów. Czy z punktu
    >widzenia dziecka lepiej urodzić się w biednej rodzinie czy nie urodzić
    >wcale :-) Ale to zostawmy filozofom. Pytanie jest o budowę domu więc
    >postawmy je prościej czy z punktu widzenia rodziny lepiej jest by przez dwa
    >lata spędzali ze sobą trochę mniej czasy by za to później móc wygodniej
    >mieszkać czy lepiej całe życie gnieść się na 40m2 i zapewniać jak nam
    >dobrze bo cały czas spędzamy razem?

    Dziecku nie zależy na domu , na drogich ciuchach , wakacjach na karaibach ,
    na jeżdzeniu Porsche ...

    Dziecko chce mieć rodziców którzy się nim zajmują i których widzi w ciągu
    dnia ...

    Niestety często jest tak że rodzice pracują do nocy i nie widzą dziecka , bo
    trzeba zarabiać i starają sie to wynagrodzić dzieciom kupując im drogie
    prezenty , markowe rzeczy i itd , jednakże dla dziecka rzeczy materialne nie
    są ważne ...

    Dwa lat dla małego dziecka to przepaść czasu. Tego czasu nie da sie nadrobić

    >Bzdura! Jeśli ktoś pracuje to nie może tak mało zarabiać. A jeśli ktoś jest
    >na garnuszku rodziców to oczywiste że nie powinien zakładać rodziny.

    Nie wiem gdzie mieszkasz ale tam gdzie mieszkam zarobki nie są cudowne i
    wiekszość zarabia mocno poniżej średniej krajowej ...
    Dzięki temu powstały niedaleko nad montowanie (Sharp) ...
    Niestety to co podają w mediach (średnia krajowa) to zwykła bzdura. Powinno
    podawać się medianę (jeśli dobrze piszę) bo tam podane jest procentowo jakie
    są zarobki ...
    Większość społeczeństwa ma daleko do średniej krajowej ...
    Ja podobno jestem szczęściarzem bo zarabiam średnią krajową ...

    >A co w tym nienormalnego? Przez setki lat ludzie żyli w rodzinach
    >wielopokoleniowych i było to normalne, a małe mieszkanie można łatwo własną
    >pracą zamienić na dom.

    To nie jest normalne bo rodzice też mają prawo odpocząć a tak nigdy nie
    będzie jak młodzi z dziećmi będą razem z nimi mieszkali i ich dalej
    utrzymywali ...
    Często jest tak że dziadkowie muszą dorabiać aby utrzymać dodatkowo młodych

    Rodziny wielopokoleniowe ? Niestety nie u nas . U większość stać na małe
    mieszkanie , dom a nie jakąś wielką chałupę która kiedyś będzie służyła jako
    wielopokoleniowa ...

    Mojej mamy znajoma wiele lat temu razem z mężem wybudował wielki dom
    (300m2). Mieli mieszkać także w nim ich synowie (2). Okazało się że synowie
    wyjechali do innych miast , tam założyli rodziny i tak kupili mieszkania.
    Rodzice zostali z wielkim domem ktory był koszmarnie drogi do ogrzania i w
    eksploatacji. Część wynajęli bo musieli pracować dużo wiecej aby utrzymać
    ten dom ...

    Ja mieszkałem przez 2 miesiące z teściami u nich w mieszkaniu. Mimo że mamy
    bardzo dobre stosunki i układy , to jednak już coś po 2 miesiącach zaczęło
    sie psuć. Zasuwałem aby jednak jak najszybciej sie wyprowadzić i zamieszkać
    w naszym domu , nawet jakbym miał spać na kartonach ...
    Młodzi powinni mieszkać osobno , dla zdrowia ich i ich rodziców ...