    From: "Tomek" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa, developer i kontrole.
    Date: Wed, 27 May 2009 19:32:55 +0200

    > wlasnie, ze jego, idac twoim torem rozumowania zblizamy sie niebezpiecznie
    > do prowadzenia budow jakw albanii, maroku czy tunezji.

    widzisz, nie chodzi mi o to, ze popieram lamanie prawa, lub jego naginanie.
    Chodzi mi o to, ze polska specjalnoscia jest wpieprzanie sie w cudze sprawy.
    Cos na zasadzie - ja nie mam (bo mnie np nie stac, nie chce miec) a inni
    maja, wiec trzeba im utrudnic zycie. Rozumiem, ze chodzi o wylewanie betonu
    do kanalizacji, czy tez podkopywanie ulicy. Zgadzam sie, ze nalezy na takie
    cos zwrocic uwage. Ale nie na to czy chlopaki smigaja na budowie w kaskach,
    bo moze sie tak dogadali ze swoim szefem i wszystko pasuje :)
    Polskie prawo niestety jest dosc porabane i latwo mozna taka budowe
    sparalizowac a przynajmniej nieco spowolnic. Mozna sie bujac latami po
    sadach bez rozstrzygniecia kwestii spornych. Bo nasze panstwo nad wszystkim
    musi miec kontrole i wszystko ma byc uregulowane. Tylko po co? Zeby dowalic
    budowlancom bez kaskow? A moze mnie tez ktos podkabluje ze na wlasnym
    podworku przy budowie wlasnego domu nie uzywalem kasku, przekraczalem
    dzienne normy pracy i nie mialem barierki na schodach?

    --
    Tomek