  • Data: 2009-06-24 18:32:17
    Temat: Re: Budowa domu tak tania, jak w 2006 r.
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >Ile m2 Twój "fachowiec" ułoży na godzinę (ze wszystkim - z przygotowaniem
    >podłoża, z przygotowaniem materiałów, z wycięciem otworów >pod armaturę i
    >elektrykę, z zeszlifowaniem krawędzi, z ułożeniem, z uprzątnięciem po
    >robocie, z zafugowaniem po tygodniu przerwy)?

    Jak ja robiłem łazienki to płaciłem 30zł. Teraz biora od 20(u sasiada
    miesiąc temu skończył łazienke+taras+ terakota w salonie. Cena 20zł za mkw
    zrobione przyzwoicie. Ile metrów dziennie ułozy mnie nie obchodzi. Ja sie
    zreszta nigdy na metry nie umawiam tylko "od roboty"
    Rozmawiałem teraz z Heńkami od ociepleń. Mówia że ceny spadły ze teraz są
    zadowoleni jak 100zł dniówki im wyjdzie.

    Kris