  • Data: 2009-06-24 22:35:51
    Temat: Re: Budowa domu tak tania, jak w 2006 r.
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [cut]

    no to i ja sie odezwe jako wykonawca....
    w porownaniu z zeszym rokiem ilosc zlecen dwa razy wieksza
    i mowie o podpisanych juz umowach a nie o rozmwach i gdybaniu...
    z kredytami jak widze ludzie dalej nie maja problemu, moze tylko teraz mam
    inwestorow z wieksza fantazja a mniejszym ogladaniem sie na koszta
    i nie mowie o moich cenach bo te sie nie zmienili a nawet ciut spadly
    (tansze materialy to fakt)
    ale sporo ludzi chce juz a to solary a to pompe ciepla i nie oszczedzaja na
    tanszych piecach czy cienszym ociepleniu
    w sumie lepiej sie pracuje
    jest pole do manewrow i w koncu nie ma marudzenia
    nie wiem ale jakos nie trafil mi sie jeszcze klient ktory by marudzil ze
    drogo czy ze terminy dalekie (przyszly rok)
    natomast jest dalej kryzys z dobrymi ludzmi to fakt ;-)
    roboty przybywa a fachowcow dalej jak na lekarstwo...
    a ponoc wracaja z europy...
    ciekawe gdzie...

    z pozdrowieniami dla wszystkich budujacych
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl