  • Data: 2009-06-25 08:15:39
    Temat: Re: Budowa domu tak tania, jak w 2006 r.
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mcs" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h1tc8k$sum$1@inews.gazeta.pl...

    > pytałem już Ciebie w innym wątku, zapytam ponownie:
    > jak mają wyglądać negocjacje z wykonawcą, gdy wyceny podane przez kilka
    > firm różnią się o 5% chociaż ja uważam, że są zawyżone o 50% jak nie o
    > 70%?

    Szukać dalej. Zapraszać na rozmowy kolejnych wykonawców, pytać znajomych kto
    u nich robił itp. trzeba niestety wisieć na telefonie.
    I nie poprzestawac na FIRMACH. Gadać tez z Heńkami- czasami zrobią taniej i
    lepiej jak FIRMA.
    No chyba że u Ciebie jest taka sytuacja że stawki które podaja wykonawcy to
    sa faktyczne stawki rynkowe na tym terenie.
    ale nie wierze że rozbieżność jest tylko 5%. To praktycznie niemożliwe-
    chyba ze rozmawiasz z lokalnymi wiekszymi firmami i one maja miedzy sobą
    rynek podzielony i stawki ustalone.. Rozbieżności u nas dochodzą do kilkuset
    %

    Krzysiek