  • Data: 2012-09-06 11:46:46
    Temat: Re: Budowa mostka dojazdowego przez rów.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06.09.2012 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A takie dzialania tylko utwierdzaja ludzi w przekonaniu, ze urzedy nalezy
    > zaorac, a przepisy gremialnie olewac. Boze, co za kraj.

    Jeszcze dwa lata wcześniej (kolega miał identyczną sytuację w tym samym
    urzędzie) nie wymagali. Tutaj chodzi o to, żeby urzędnik miał robotę. Ktoś
    musi wydać warunki, gdzie indziej ktoś musi uzgodnić, gdzie indziej ktoś ma
    przez tydzień zajęcie przy postępowaniu w sprawie pozwolenia na budowę tego
    zjazdu...

    To tak samo jak z wyłączaniem z produkcji rolnej - rzeczonemu koledze dwa lata
    temu dla ziemi IV kategorii zrobili to z urzędu przy udzielaniu pozwolenia
    na budowę, po prostu w jednej decyzji (albo dwie decyzje, ale wydawane bez
    odrębnego wniosku, nie pamiętam). A ja nie mogłem dostać PnB bez decyzji o
    wyłączeniu z p.r., musiałem złożyć wniosek w pokoju obok, gdzie już następnego
    dnia mogłem odebrać decyzję, że mój wniosek oddala się jako bezprzedmiotowy
    (sic!) z uwagi na IV kategorię gruntu. Z tą decyzją mogłem wrócić jeden
    pokój na lewo i dołączyć do dokumentacji dla PnB... Wg mnie chodzi o to,
    aby urzędniczka wystawiająca te decyzje o umorzeniu postępowania mogła
    jakoś za moje podatki dotrwać do emerytury.
    --
    Samotnik