  • Data: 2012-09-06 13:29:10
    Temat: Re: Budowa mostka dojazdowego przez rów.
    Od: Ariusz <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-06 13:06, Edyward pisze:
> [...]
    tam można jedynie przez działkę sąsiada, więc zakładam że korzystniej byłoby
    wybudować taki mostek zanim zacznę tam podciągać media (prąd, woda), Zakładam że
    zakład energetyczny (Tauron) też musi tam jakoś dojechać zeby się dokopać ze skrzynką
    prądową. Odpada z tego powodu opcja, że wyjazd z działki zrobię w ramach budowy
    domu.

    > Ok, nie chodzi mi o podłączenie prądu, tylko możliwość podłączenia tj. skrzynkę
    prądową w której w przyszłości będą mogli włączyć prąd. Prawde mówiąc widzę nie jedną
    gołą działkę ze skrzynką, więc chyba do złożenia wniosku na podłączenie nie trzeba
    pozwolenia na budowę

    Był okres, że ciągnęli prąd do działki niezależnie czy było PnB czy nie
    było, teraz nie ma takiej możliwości. Jest PnB - jest prąd :(. Chyba, że
    znów coś się zmieniło.

    Ariusz