  • Data: 2012-09-07 10:07:11
    Temat: Re: Budowa mostka dojazdowego przez rów.
    Od: "Adams" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:k2c7a8$qsr$1@usenet.news.interia.pl...
    Witam.
    > Jeden tel do energetyki rozwiąże problem - pewne przepisy się zmieniają
    > dość często.
    Dokladnie, co ciekawe, a duzo zalezy kto odbierze
    telefon, to juz inna inszosć ;-)

    > W 2009-2010 energetyka nie ciągnęła prądu do posesji jeżeli nie było PnB,

    Byc moze, nie chce sie tu klocic, ale jest sporo dzialek tzw, uzbrojonych
    gdzie prad jest w granicy - oraz inne instalacje - a PnB nie ma, roznie
    jest.
    Dzialki maja rozny charakter i nie koniecznie trzeba budowac zeby miec
    prad, wode, czy kanalizacje.

    >a prąd budowlany to tymczasowy ciągnięty wyłącznie na potrzeby budowy czyli
    >już z PnB - choć to drogie rozwiązanie i, w niektórych przypadkach,
    >podwójne płacenie.

    I tu tez roznie bywa, prad budowlany np. placilem do momentu
    wykonania instalacji wewnatrz budynku,
    poki mialem rodzielnie budowlana placilem prad budowlany,
    po podlaczeniu tzw. rodzielnie na gotowo zmienilem taryfe.

    Pani w okienku zapytala sie czy mam instalacje
    elektryczna w domu czy dopiero bede robil,
    elektryk dostarczyl papier ze wszystko
    jest wykonane tak jak ma byc.

    Teren Slaska, dawny Vatenfall.

    pozdrawiam