  • Data: 2021-01-27 09:23:02
    Temat: Re: Budowanie domu
    Od: budynPL <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 26 stycznia 2021 o 23:31:25 UTC+1 Kżyho napisał(a):

    > Tylko na to trzeba jednak mieć przede wszystkim duuuuużo wolnego czasu,
    > jeszcze więcej zacięcia i jednak sporo trzeba się nauczyć co i jak ogarnąć.
    > A i tak niejednokrotnie odbijasz się potem od braku jakichś narzędzi
    > chociażby, które niekoniecznie jest sens za grubą kasę kupować do jednej
    > budowy...
    >
    > Kolega twardo się tak budował. Z sąsiadem równo zaczęli tyle, że sąsiad
    > miał ekipę. Kolega czasu miał ile miał, więc po 5 latach "już" miał mury
    > parteru i piętra i parę jakichś tam rzeczy większych czy mniejszych
> [...]

    ja tez budowałem sam, zeszło z 10 lat, ale raczej dlatego że nie było potrzeby
    użytkowania szybciej, były takie lata że właściwie nic nie robiłem. A jak potrzeba
    przyszła
    bo dziecko założyło rodzinę tośmy skończyli tak w jakiś rok. W zaletach mam
    że w ogóle było mnie stać aby nowy budynek postawić. Nie spłacam kredytu
    i mogę myśleć o budowaniu następnego zasadniczo tą samą metodą z tym że
    teraz to już chyba szybciej :)

    b.