    From: " BrunoJ" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowanie po latach
    Date: Mon, 9 Feb 2009 15:21:35 +0000 (UTC)

    robert <r...@s...pl> napisał(a):

    > a co ja bym zrobił? złozył jeszcze raz wniosek o pozwolenie na budowę :-),
    > projekt już jest, WZ to u mnie max 3 miesiące, więc tylko czas potrzebny,
    > ale autorowi jak widac się nie śpieszy :-)
    A nie ma niebezpieczenstwa ze w miedzyczasie zmienily sie przepisy budowlane
    lub plan zagospodarowania i przy ponownym wystapieniu o pozwolenie ze starym
    projektem... tego pozwolenia sie po prostu nie dostanie?

    Nie umiem podac przykladow, ale np kiedys kotlownia w piwnicy mogla byc nizsza
    niz obecnie. Chodzi mi o tego typu rozbieznosci. Czy nie wystapia tutaj jakies
    problemy? Czy moze fakt ze budowa jest rozpoczeta oznacza automatyczne
    przyjecie starego projektu?
    Jesli ktos umialby tutaj pare slow napisac to mysle ze wszystkim moze sie przydac.

    pozdrawiam
    Bruno