    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Budowlano politycznie;)
    <5810d049$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <nuqudl$dpv$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <58113375$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 27 Oct 2016 10:36:34 +0200

    nadir pisze:

    > A kto powiedział, że porzuca? Może został oddelegowany lub sam się
    > delegował na z góry upatrzone pozycje? Minister, niebylejakiego
    > resortu w CV, to później też jest przepustka do różnych biznesów.

    A kto zrozumiał, że chodzi o porzucenie pracy w rozumieniu kodeksowym?
    Teorię oddelegowania oczywiście znam -- od samego początku próbowano
    tak to przedstawiać. Ale ja nie mam na to żadnego dowodu, więc nic
    o tym nie mogę powiedzieć. Tak samo nie zamierzam snuć przedwczesnych
    prognoz, jak to Morawiecki staje się następcą Schrödera w "różnych
    biznesach".

    > To może też znaczyć, że pieniądze już ma i teraz chce coś naprawić
    > lub spierdolić, czas pokaże.

    Nawet nie muszą to być ogromne pieniądze. Żądza władzy jest ogromna,
    niektórzy dla jej osiągnięcia gotowi są oddać wszystko. Motywacje
    obu panów nie muszą różnić się zbytnio, a oba przypadki różni tylko
    cena, jaką płacą.

    I jeszcze jedno (dla nieobeznanych) -- w ukraińskim przypadku można
    być pewnym, że urzędnik na tym stanowisku nie musi wydawać na siebie
    ani hrywny z tego, co dostaje tytułem pensji.

    --
    Jarek