  • Data: 2016-10-27 10:37:45
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:c8c91f4a-3cb1-41f6-adb5-c1f5648f39f4@go
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 27 października 2016 09:15:17 UTC+2 użytkownik Ghost
    napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >wiesz o czym mówie

    nie wiem co legnie sie w twojej glowie

    >nowaka bronisz

    zacytujesz?

    >Maciarewicz/kaczor/kaminski/duda są bardzo niewygodni - bo oni w łape nie
    >wezmą.

    Mowisz, ze o czym w takim razie maciorewicz rozmawia D'Amato, a nastepnie
    kupuje howki bez przetargu?

    Uwazasz, ze umorzenie dlugu Telegrafu przez PiS, nie jest forma "w lape
    brania" (brania dobre slowo, bo sami wzieli sobie z koryta, nikt nie musial
    dawac)?