    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 23 May 2015 06:19:20 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    <555e1a0a$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <555ec7e8$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <555ef396$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <555f0198$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <555f8bde$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    Subject: Re: Budujemy Polskę
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 maja 2015 08:09:11 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    kartek. Dlatego jesli do sejmu jest 5% glosow niewaznych a do sejmiku byłoby 15%
    (cyfry z sufitu) to bym słowa nie powiedział.
    są głupsi od drugich i to równo po granicach administracyjnych? A na nastepne wybory
    (czyli 2010) juz dolnoslazacy zmądrzeli hurtowo? Jestem z dolnoslaskiego -extra
    szkolenia tu nie było.... To sie nie klei.

    > Gdy socjologowi wyjdzie dziwnie to powinien sie tym zajac aparat panstwa w dwóch
    krokach: sprawdzic czy ten drugi krzyzyk to nie przestepstwo, a jesli nie - to jak
    usprawnic wybory zeby prostemu wyborcy nie utrudniac zadania.
    > U nas - niemozliwa niemozliwosc :/

    oskarżani sa o głupotę, ciemnogórd i inne buractwo, platformersi to ci "wykształceni"
    - zatem dlaczego to wschód polski gdzie tradycyjnie pis wygrywa ma wyniki sugerujący
    ze tam wyborcy potrafia instrukcje zrozumiec?

    > tyle ze nie dostali :)

    dokladnie taki sam. Procenty głosów nieważnych nie maja prawa sie ułożyc po granicach
    administracyjnych ani zresztą w zadnym innym nieprzypadkowym kształcie.

    > Tak o mysleniu - przeczytaj co napisales i to przemysl. Gdyby którys sie napial w
    kierunku kampanii jak oddac gloy wazne to mielibysmy na tle czerwonej mapki
    niebieskie obszary lepiej uswiadomionych województw. A jest dokladnie odwrotnie.
    > A poza tym - widziales gdzies w kampanii jakikolwiek przekaz w tym kierunku? Nigdy
    i zadnego nie było - a musiałby byc masowy w skali województwa.

    > Kogutek napisal ze jak nie ma protestów to nie ma problemu. Tyle ze nasza ordynacja
    wyborcza nie przewiduje protestów w skali kraju. Nie ma protestu to nie ma problemu?
    Nie ma - bo sie go złożyc nie da.
    > A dzialania panstwa ida w odwrotnym kierunku - zamiast umozliwic analize w skali
    kraju to ukrywa w 2014 "trefne" dane. No, teraz to juz analiz nie bedzie...

    > b.

    Czy Ty się kurwa dobrze czujesz? jaki protest w skali kraju jak nie ma protestów w
    punktach gdzie ludzie głosują? Protest w skali kraju czyli Duda nie wygrał w
    pierwszej turze i protestuje? Maciarewizm pełną gębą przez Ciebie przemawia. Weź się
    ogarnij i idź do lekarza.