  • Data: 2015-05-23 21:31:52
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 maja 2015 15:19:21 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    > Czy Ty się kurwa dobrze czujesz? jaki protest w skali kraju jak nie ma protestów w
    punktach gdzie ludzie głosują?

    a co ja poradze ze nie ogarniasz różnic miedzy parametrem globalnym a lokalnym. Zatem
    powolutku: w skali jednego, dowolnego obwodu dopuszczalna i całkiem uczciwie jest
    dowolna liczba glosów nieważnych - od 0 do 100% i nie ma czego oprotestowac. I
    dotyczy to kazdego jednego obwodu ze 10 mezami zaufania itp.
    Ale jesli na mapie kraju czyli globalnie graficznie utworzą on napis "coca-cola" to
    znak ze ktos w tym mieszał...

    b.