  • Data: 2015-05-23 10:05:51
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 maja 2015 11:00:32 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > A że niby jak to wyglądało?

    To, ze panstwo zrobilo sobie piramidke finansowa i tak ulozylo prawo, ze
    SWOIH pieniedzy nie mozna wyciagnac nie znaczy, ze one nie sa MOJE.
    One sa moje - tylko panstwo je ukradlo i nie odda (bo wymyslilo takie prawo,
    ze nic mu za to nie mozna zrobic :-) Kto te pieniadze zarobil i dal panstwu?
    Ty, czy Bronek?? No jak Ty to czyje sa te pieniadze!?

    Czlowieku wiecej jaj - ukradli Ci kase a Ty sie zachowujesz jak leming,
    ktoremu telewizor powiedzial ze to nic zlego bo to nie Twoja kasa byla... :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.