  • Data: 2015-05-25 17:20:11
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-25 o 13:35, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Czy to jest "wszystko"? Nie, a więc kłamiesz!

    hola hola.
    To nie były moje słowa. Ja tylko rzuciłem przykładami.

    > ???
    >
    > A nie widzisz różnicy?
    > Można najpierw podpisać i później skierować lub najpierw skierować a z
    > podpisem poczekać, ale skutki obu decyzji są _inne_. Prezydent ma prawo
    > wyboru i z niego korzysta widocznie jakiś powód miał, co więcej
    > publicznie się nim podzielił więc poszukaj to znajdziesz dlaczego wybrał
    > tę a nie inna drogę postępowania.

    No właśnie nie podzielił się wiedzą, bo raport o OFE utajnił AFAIR.

    > Wyżej jest Twoja nieznajomość procedur i kłamstwo, o które "jak wyżej"
    > ci chodzi?

    Jeszcze raz powtórzę - że ja podałem tylko przykłady podpisywania 'jak
    leci' ustaw które jaśnie nam panujący rząd spłodził.
    Od tego jest prezydent, żeby stał na straży a nie przyklepywał kolesiom
    z PO.

    --
    Pete