  • Data: 2015-05-25 22:28:13
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-22 o 11:32, Maniek4 pisze:
    > Skupiajac sie wylacznie na stronie zalozenia reformy, to te pieniadze
    > mialy nalezec do tzw. obywatela i stanowic czesc jego przyszlej
    > emerytury. Fakt, ze nie mogl ich wyplacic wczesniej nic tu nie zmienia.
    > Pieniadze byly odkladane na oddzielnym koncie a dzieki inwestycjom min.
    > w obligacje skarbowe kapital mial wzrastac powyzej stopy inflacji.
    Ech. Ja coś tak jakby przez mgłę pamiętam, jak te k*wy obiecywały, że
    pieniądze nie tylko będą należeć do obywatela, ale nawet będzie można je
    dziedziczyć, zgodnie z zasadą: odkładam na emeryturę, od ust dzieciom
    obejmuję, a jeśli do emerytury nie dożyję, to chociaż dzieciom na waciki
    starczy :->

    Maciek