    From: "4cx1000" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budynek gospodarczy.
    Date: Fri, 6 Sep 2013 20:57:34 +0200

    news:9542e994-91ce-4e70-bb21-0c56efb09596@googlegrou
    ps.com...

    >http://sklep.andrewex.com.pl/obudowa-kosza-970-x-75
    0-mm-16.html

    W takiej popierdółce mało co zmieszczę. U mnie co miesiąc w porywach do 4/5
    worków plastików, papierów i szkła jest.
    Wspomniałem też że znajdą się tam jeszcze taczka, łopaty grabie miotła itp.
    Ale nie to jest ważne. Pytanie było czy od czegoś takiego co ja chcę
    postawić płaci się podatek od nieruchomości czy też jest to zwolnione, oraz
    czy nie ma przeciwwskazań prawnych aby wykonać pod tym kostkę brukową aby
    łatwo z węża ogrodowego zmyć można było ewentualne zabrudzenia.