  • Data: 2010-09-13 22:35:22
    Temat: Re: Budynek gospodarczy na mieszkalny
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadekNet napisał:

    > Docelowo chce miec swoje przylacza, ale na razie te kilka tysiecy
    > zlotych wole wydac na solary lub np. nie musiec na ta kwote brac
    > kredytu. W kazdym razie - dziekuje za rade.

    Docelowo chcesz, jak zrobisz na gębę to będzie póki jest, nigdy nie
    wiesz kto będzie następnym właścicielem wydzielonej działki po twoich
    rodzicach (przypadki chadzają po ludziach...). Jak będziesz miał to
    wpisane jako służebność w KW działki rodziców to ewentualny przyszły
    właściciel musi się z tą służebnością godzić albo ma do wyboru
    zafundować ci niezależne przyłącza. Ty zawsze możesz stwierdzić że
    dobrze ci tak jak jest.

    --
    Darek