  • Data: 2013-10-14 22:19:10
    Temat: Re: Budynek gospodarczy - pozwolenie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2013 20:28, MarekPasek pisze:
> [...]
    [ciach pokaz kopiuj-i-wklej]

    A przeczytałeś chociaż, co sam zacytowałeś?

    Gdzie tam jest coś o tym, że "5cm wystarczy" (z warunków na zacienianie
    5cm to za mało... dochodzą jeszcze haczyki z przepisów p-poż), że
    rolnicy podlegają innym przepisom i gdzie jest urzędnicza pisemna
    interpretacja poświadczająca to, co rzekomo usłyszałeś, hmm?