  • Data: 2016-02-16 08:54:29
    Temat: Re: Budynek niski, instalacja odgromowa
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 lutego 2016 08:41:53 UTC+1 użytkownik GreDi napisał:
    > A teraz najciekawsze ;-)

    > IMHO uważam, że to nie ma sensu (szczególnie w moim przypadku gdzie
    > mieszkam w terenie gęsto zabudowanym i jeszcze trafiają się jakieś
    > wysokie drzewa niedaleko, BTSy itd.).

    te obiekty cie nie chronią. Mozna to sobie wyobrazić ze wieża czy słup chroni obszar
    w stożku o kącie 45stopni od wierzchołka tego słupa. Czyli praktycznie nic.
    Mam gdzies nawet zdjęcie gdzie rozałęziony piorun uderzył po obu stronach linii SN a
    w linię nie.

    Lepszym rozwiązaniem jest
    > ubezpieczenie domu wraz z ochroną naszego mienia miękkiego przed
    > skutkami fali elektromagnetycznej i zalaniem (ewentualnie kradzieżą).
    > Można taki pakiet dostać wraz z podstawowym ubezpieczeniem. I to działa.

    Znakomicie działa do chwili wypłaty za szkodę. Pierwszym pytaniem bedzie jaka była
    zastosowana ochrona techniczna. Bez ochrony raczej male szanse na wypłate. Już widze
    jak sie pchają płacic za sprzet elektroniczny :)

    b.