  • Data: 2009-12-23 09:58:39
    Temat: Re: Bufor w instalacjach z piecami na paliwo stałe
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >I ostatni kamyczek. Ja swoj zbiornik 1000l kupilem za 2,2k pln.
    >Podobno mozna go gdzies dorwac (ja nie znalazlem) za 1,7k pln. I to
    >jest bardzo dobra cena (jedna i druga). Bo mozna taki kupic i za 10k
    >pln, tylko wtedy sens inwestycyjny jest calkowicie bezsensowny :)
    >pozdr.

    Dokladnie - bufor ma sens jesli postawisz go za male pieniadze.
    Najtaniej wychodzi zrobic z rury stalowej (z odzysku - są na zlomach)
    plus dospawac odpowiednie dennice. Mój bufor wyszedl jakies 1200zł
    - jest tylko na uklad otwarty (kwestia cisnien-wytrzymalosci dennic).

    Pozdrawiam

    Krzysztof Ulczok

    --
    Adam Sz.