  • Data: 2009-06-28 21:07:07
    Temat: Re: Burza, oswietlenie awaryjne.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Marek pisze ze jak czegos nie przewidze to pozniej sie nie da.
    > Zastanawiam sie jak moge nie przewidziec czujnika wilgotnosci
    > powietrza wewnatrz, czujnika wlaczenia podlewania, wlacznika
    > gaszacego wszystko, kontaktronow przy oknach itp., by dzieki
    > inteligentnej instalacji moc z tego korzystac za rok jak sobie o tym
    > pomysle. Nic z tego, jak cos zechcemy dolozyc to i tak problem.
    > Inaczej zostanie nam zabawa swiatelkami. W sumie mysle, ze to nawet
    > fajny gadzet i byc moze chetnie bym sobie cos takiego zrobil.
> [...]

    nawet to głupie sterowanie światłem warto sobie rozbić w Xcomforcie bez
    centralnego sterownika wyjdzie ci jakieś 6000 za sterowniki i przyciski
    radiowe.

    potem możesz sobie system rozbudowywac o kolejne funkcje.

    w systemie kablowym jak sobie wyłacznika nie zrobisz to już go nie beziesz
    miał i koniec, ja sobie wylacznik przyklejam do sciany czy cego tam chce
    kiedy chcę i gdzie chcę.