  • Data: 2009-06-29 23:45:27
    Temat: Re: Burza, oswietlenie awaryjne.
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Cze, 09:33, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja równiez duż kupuję przez net. Zaznaczam tylko sprzedającemu że na paczce
    > ma napisać mój nr tel.
    > Kurierzy mają płacone za doręczone paczki więc zawsze dzwonią.

    Taaaak, szczegolnie opek (istnieje to jeszcze?) albo siodemka :) Nie
    wiem czy oni wogole maja telefony - ostatni raz jak pamietam to
    podjechal mi taki polonezem truckiem, wylazl, zadzwonil i nim
    zdarzylem dobiec do domofonu byl juz w furze i jechal dalej ;)

    > Listy polecone to owszem listonosz awizuje i na poczcie odbieram.

    Dlatego szczerze mowiac wole wszystko slac poczta polska.. Priorytety
    dochodza po 2 dniach, a jak mnie nie ma to zawsze jest awizo, pozatym
    z kurierem juz jestem na ty i zawsze dzwoni ;) Ale niedlugo rejon mi
    sie zmieni i bedzie inny :(

    > Dla mnie taki domofon to niepraktyczny gadżet bo nie chiałby mi sioę każdemu
    > rozmówcy tłumaczyć że nie ma mnie wdomu pomimo tego ze słyychac mnie w
    > domofonie a to ze gadam z nim przez domofon(czyli jesteś w domu;)0) to
    > dzięki inteligentnym rozwiazaniom w mojej chałupie;))

    He he, to faktycznie moze byc klopotliwe :P

    > Ale to mój punkt widzenia- ja wiec tego nie zamontuje- Ty uważsz ze
    > przydatne więc zamontujesz. I na tym to polega

    Ja akurat tego nie zamontuje ;) Az tak wazne to dla mnie nie jest :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.