  • Data: 2012-05-25 21:10:52
    Temat: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-05-2012 o 17:01:51 kiki <...@p...pl> napisał(a):

    > Mam ciekawe spostrzeżenia. Ponieważ odłączyłem piec na lato (olejowy) bo
    > dociągnęli gaz i oleju już nie kupiłem to włączyłem do prądu grzałkę w
    > zasobniku. Była wkręcona w zasobnik Galmet-u.
    > Mam od 2 dni osobny podlicznik prądu. Zużycie 20kWh na dobę.
    > Piec mi grzał ze 2 razy na dobę tak po 30-45 minut co daje jakieś 6
    > litrów oleju po 4.10 PLN czyli 25zł. Prąd wychodzi mi 0.622PLN za
    > kilowatogodzinę bez wnikania w w rachunek podzieliłem kwotę za pół roku
    > przez ilość odczytanych kWh.
    > Wychodzi taniej na prąd ! niż olejem !
    Normalne, jakbyś popatrzył wtabelki które są tu podawane od czasu do czasu,
    gdzie jest przeliczony koszt grzania CO w zależności od paliwa, to olej i
    gaz
    propan-butan jest na samym szczycie kosztów, potem jest prąd zwykła
    taryfa, długo nic i
    gaz ziemny, prąd II taryfowy, PC a na dole jest węgiel. Chociaż teraz
    węgiel jest chyba droższy
    od PC, ale jak prąd skoczy to się wyrówna :)
    Zresztą ostatnio była tu dyskusja na temat grzania CWU węglem i wyszło że
    w lecie
    się to kompletnie nie opłaca.

    --
    Pozdr