  • Data: 2012-05-30 18:28:35
    Temat: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    news:bab4946f-8754-4c51-8c64-6befd5391e64@googlegrou
    ps.com...
    > (choc jakbym robil drugi raz to wszystkie rurki z CWU i cyrkulacji
    > puscilbym w 20cm styropianowym szachcie :)

    No właśnie hehe :-) I plastikowe zamiast moich miedzianych :-)
    Myslałem taki 2-3kW z wylewką taki żeby tylko ręce umyć :-)
    Ja się nie myję w umywalce w przeciwieństwie do wielu osób :-)
    Żona też nie myje się w misce więc sie kąpiemy dwa razy dziennie :-)

    Mam wnioski

    12.56gr za c.w.u. dziennie - prąd po 0.662PLN wg ostatniego półrocza.
    Od 23go maja od 17:00 do 30go dzisiaj do po południu zużyłem około 140 kWh
    / 7 dni
    Pisze około, bo nie spisałem dokładnie o 17:00

    Czyli jak ktoś się kąpie co 2 dni i ładuje zasobnik co 2 dni i to mniejszy
    to wg takiego rozumowania ja zużywałbym połowę czyli 6-7 PLN :-)

    Może się komuś wywody przydadzą :-)