  • Data: 2014-11-28 08:17:33
    Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
    Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    news:54781e3c$0$2660$65785112@news.neostrada.pl...

    > ale tylko w świecie zmyśleń malutkiego chłopczyka chirona

    Oczywiście- czy są, czy nie (szkodliwe dla oczu)- można łatwo sprawdzić np w
    internecie. Nie o to jednak chodzi. Nie podajesz żadnego argumentu- piszesz
    w tonie wszechwiedzącego idioty. A ja nie chcę, żebyś do mnie pisał- o czym
    otwartym tekstem oznajmiam ci po raz ...nasty. Rozumiem, że to dla ciebie
    problem- skoro przez tyle czasu dopisujesz te swoje idiotyzmy i plugastwa do
    moich postów.Ja piszę do ciebie po raz ostatni: zgodnie z zasadą: nie rusz
    gówna, bo śmierdzi- nie odpowiem na żaden twój post.
    I właściwie nawet nie do ciebie tą swoją odpowiedź adresuję.

    --

    Chiron

    ---
    Avast.