  • Data: 2012-07-20 00:16:11
    Temat: Re: CWU bez cyrkulacji
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Jul 2012 13:51:11 +0200, symantecghost
    <s...@g...pl> wrote:

    >Domyślam się, że co po niektórzy się uśmieją.
    >Ale co mi doradzisz jak w lokalu użytkowym muszę mieć wodę ciepłą
    >natychmiast a nie czekać aż zleję całe wiadro.
    >Koszta tu się nie liczą, bo jest już jedno urządzenie lejące wodę kilka
    >godzin dziennie. Po prostu jest to jakiś koszt uzyskania przychodu.

    zaloz w miejscu poboru maly ogrzewacz akumulacyjny - tzw. bojler,
    ktory bedzie pelnil funkcje bufora. Zanim doleci ciepla to do
    zbiornika wleje sie pare litrow (zalezy od dlugosci twojej rury)
    chlodniejszej wody, ale bojler to jakos zbuforuje i z kranu poleje sie
    ciepla. Kwestia temperatur.

    W sumie, jak czesto bylaby otwierana ciepla woda, to bojler wcale nie
    musialby byc podlczony do pradu, bo ty nie wlewasz zimnej wody, tylko
    przez chwile wlewasz troche chlodniejsza lub chlodna. Wiec bojler
    napelniany bylby ciepla woda!

    Ktos taki sposob wykorzystywal, gdy jego piec gazowy "falowal"
    temperatura wody, ktora podgrzewal (niestabilnosc) i chyba mu to
    dzialalo.

    --
    ThinkXtra