  • Data: 2010-06-24 09:39:24
    Temat: Re: Całkowity koszt domu pod klucz
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz się. Tapety są normalny elementem dekoracyjnym jak farba, stiuk
    > itp. Polecam wizytę w sklepie z prawdziwymi tapetami, a nie z raufazą z
    > barankiem do malowania. Bez urazy, ale sam ulegasz modzie i lansujesz
    > trend, który wcale nie decyduje o jakości bądź charakterze wykończenia
    > wnętrz.

    Tak, tak, zwykłe tapety sa kładzione w starszych blokach bo są ładne, nie?
    Nie pisałem o luksusowych tapetach lecz o maskowaniu pewnych usterek. Jakie
    ty masz doświadcenia w ocenianiu standardu wykończenia nieruchomości w
    oparciu o rynek? Ja mam ogromne, połączone z wywiadami u klientów którzy
    sami decydują co jest atrakcyjne rynkowo a co nie. Ja jak widzę tapetę w
    bloku 30-40 letnim bloku to wiem, że przy jej ściąganiu moze odpaść tynk.
    Jak widzę tapetę w nowym mieszkaniu lub budynku to zwykle nie jest to taka
    sama tapeta jak w bloku starym, a cała reszta wykończenia też jest na
    odpowiednim poziomie.
    Ty moze tego nie kumasz i wyciągasz takie elementy jak na przykład ta
    tapeta, a chodzi o pewne poziomy wykańczania, ingerencję architektów wnętrz,
    zastosowane rozwiązania i materiały. Nie musisz mnie pouczać jakie to sa
    prawdziwe tapety, bo podejrzewam że widziałem w swojej pracy tak wykończone
    nieruchomości których ty nie widziałeś nawet na filmach.