  • Data: 2010-06-22 07:02:27
    Temat: Re: Całkowity koszt nowego domu
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic pisze:

    > Taaa, jasne. Parkiet z ułożeniem i chemią to koszt ok. 150-200 zł/m2. To
    > ci zostaje jakies 200-250 zł/m2. Już to widzę jak z tej kwoty kupujesz
    > zabudowe kuchenną ze sprzętami zabudowanymi, robisz lazienkę, kupujesz
    > drzwi wewnętrzne, włączniki, kontakty, lampy, etc.
    > To tak jakbym sluchał chwalenia się ile to spali komus auto, takie same
    > bajki.

    Może nie uwierzysz, ale w przedpokoju, łazience, ubikacji, garderobie i
    kuchni nie mam parkietów, a terakota to wychodzi jednak "trochę" taniej.

    Masz prawo nie wierzyć, ale zapewniam cię, że mam policzone na prawdę
    dokładnie wszystkie, nawet najdrobniejsze wydatki z taśmami maskującymi
    włącznie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański