    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Cczy moze układać Porotherm pionowo?
    Date: Thu, 10 Jun 2010 20:21:43 +0200

    news:2we5wyz4yfu5.104bekupvsjq3.dlg@40tude.net...

    > Czyli jednak kpisz!
    > Całe 165 spraw... A wiesz, że w Polsce MIESIĘCZNIE wydaje się ponad 20
    > tysięcy pozwoleń na budowę? Zestaw ze sobą te dwie liczby, tj. 240 tysięcy
    > nowych budów każdego roku ze 165 sprawami w sądach dyscyplinarnych...
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Moge to pozestawiac tak ze
    1) jest swietnie jesli jest 165 spraw na 240 tysiecy nowych budow- mym
    zdaniem myli ci sie ze pozwolenie na budowe oznacza z automatu rozpoczecie
    budowy
    2) jest tragicznie bo to o 165 spraw za duzo
    3) jest bardzo mala swiadomosc inwestorow ze moga sie skarzyc do sadow
    izbowych stad tylko 165 spraw

    co wybierasz?

    Ale nie gadaj mi ze kpie skoro mnie nie znasz ok?