  • Data: 2010-06-11 09:17:44
    Temat: Re: Cczy moze układać Porotherm pionowo?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:husl64$2e1

    > Lubie takie gadanie...
    > Skad wiesz jaka byla umowa miedzy Kikim a kierbudem i wiesz dokladnie do
    > czego sie kierbud zobowiazal wobec Kikiego?

    Ja tez lubie takie gadanie, bo ja nie wiem, ale Ty wiesz, ze Kiki akurat
    chcial zeby kierbut byl ze zrzeszenia ociemnialych?

    > Jak sie Kiki umowil ze placi za wypelnienie dziennika to czego chcial
    > wiecej? Zeby mu kierbud codziennie przyjezdzal?

    Przeciez o tym pisze...
    Nie ma znaczenia, po co jest kierownikiem to chyba sam wie najlepiej. Taki
    kierbud od wpisow to zwyczajny wal a nie kierbud.

    > Widzisz wlasnie wiekszosc inwestorow podchodzi do tego ze chca placic za
    > wypelnienie dziennika a nie nadzor na budowie (pomijam kwestie prawne ze
    > kierbud i tak ponosi odpowiedzialnosc za to co sie dzieje na budowie)
    > czyli chce placic jak za syrenke a otrzymac mercedesa.

    Skoro sa idioci ktorzy sie na to godza i za to biora odpowiedzialnosc to juz
    raczej ich problem a nie inwestora.
    To cos jak przeglad techniczny samochodu. Niby mozna z diagnosta sie umowic
    zeby nie widzial braku hamulcow, niedzialajacych swiatel i pordzewialej
    konstrukcji, ale czy znajdzie sie idiota zeby dopuscil cos takiego do ruchu
    to watpie.

    Pozdro.. TK