  • Data: 2010-07-07 21:05:39
    Temat: Re: Centralna klimatyzacja
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Jul 2010 22:44:32 +0200, daniel97 napisał(a):

    > Mo to ktoś w domku? Jakto jest rozwiązane przez multisplita? No raczej nie
    > chciałbym takich ozdób wszędzie?

    Ozdób w sensie kurtyn? A jak niby dostarczysz powietrze skoro nie
    kurtyną...? Rozwiązanie jest proste - jedna, duża i wydajna jednostka
    zewnętrzna i rozprowadzenie na kurtyny w pokojach.

    Przy okazji pochwalę się (bo nie mogę znaleźć poprzedniego tematu). Dziś mi
    założyli klimę inwerterową LG S12AT w cenie 2800 brutto z montażem. Super
    cena jak za ten montaż, no i klima też super, praktycznie jej nie słychać
    jak pracuje a jest baaaaardzo wydajna.

    --
    best regards,
    scream