  • Data: 2016-01-25 13:48:31
    Temat: Re: Ceny odkurzaczy centralnych - czemu takie wysokie?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-25 o 12:51, Adam Sz. pisze:

    > Wklej dane tego za 600, tego za 1000 i tego za 2000 :) Porownamy.
    > Z czystej ciekawosci, bo sam mimo, ze mam instalacje do odkurzacza centralnego
    > to jeszcze samej jednostki nie mam. Kiedys porownywalem parametry i jednak
    > taki "domowy" to nie to samo (znacznie slabsze po prostu sa).

    Przykładowy Philips za 650:
    http://www.euro.com.pl/odkurzacze/philips-performer-
    active-fc8662-91.bhtml#opis

    Podają tylko moc 1400W, ani słowa o podciśnieniu i mocy ssącej.

    Tu centralny za 1700 zł:
    http://www.euro.com.pl/odkurzacze-centralne/columbia
    -vac-cv-12.bhtml#opis

    Moc 1200W, ssanie 500W, podciśnienie 0.25 atm.

    --
    MN