  • Data: 2011-11-04 15:44:41
    Temat: Re: Charakterystyka pogodowa a przesunięcie ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 15:10, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > W moim przypadku jak wy czy em u siebie wszystko to temp. spadla w domu
    > moze o 1stopien

    U mnie o tyle spada w ciagu 24h przy duzych mrozach :-)

    > I teraz sie zastanawiam czy wogole regulacja podlogowki jest mozliwa w
    > roznych pokojach, rozna temp
    > moze jak ni sze temp przyjd .

    Pewnie, ze tak. Ja mam w sypialni 18, w pozostalych 20-21. Nie da sie
    tylko sterowac "w nocy chlodniej, w dzien zimniej" bo bezwladnosc na
    to nie pozwoli. Ale stale utrzymywac w jednym pomieszczeniu nizsza
    temperature - jak najbardziej. Poprostu przykrec na rotametrach obwody
    z tego pokoju.
    pozdr.

    --
    Adam