  • Data: 2011-11-04 15:47:28
    Temat: Re: Charakterystyka pogodowa a przesunięcie ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 15:32, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Nie wiem jak z kryzowaniem grzejnikow, ale one wlasciwie sa poza tymi
    > problemami o ile rzecz jasna maja glowice.
    > Z podlogowka czas sie dluzy ze wzgledu na bezwladnosc, ale nie jest tak zle.
    > W tydzien tego nie zrobi, ale malymi kroczkami ogarnie w miesiac, chyba.

    Podlogowka ma tez te zalete ze sie sama reguluje. Przyjdzie nizsza
    temperatura to podloga o tej samej temperaturze ma automatycznie
    wieksza moc :) Takze nigdy nie bedzie tak ze nagle zrobi sie w jakims
    pomieszczeniu np 16-17stC, tylko wahania beda stosunkowo niewielkie.
    Najlepiej miec policzona i wykonana podlogowke wedlug zapotrzebowania
    na cieplo - wtedy puszczamy wszystko na full i wszedzie jest jednakowo
    cieplo - regulujemy tylko temperature w obiegu :-) Ja tak mam i to
    rzeczywiscie sie sprawdza - tak jak chcialem tak mam - w sypialni
    chlodniej, w pokojach cieplej, w lazience najcieplej. Na rotametrach
    tylko leciutko przykrecilem wszystko procz lazienki zeby bylo tam
    jeszcze cieplej.
    pozdr.

    --
    Adam