    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    <iimuvi$ede$1@node1.news.atman.pl>
    <f7q93neaoif1$.1ecf1akvpkkns$.dlg@40tude.net>
    <4d4faa2c$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    <x6tqjvtunfaz$.zalvmtayeq8k$.dlg@40tude.net>
    <4d4ffa5e$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <iip3u6$2v0$1@node2.news.atman.pl>
    <4d50ea90$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Chłodziarka-chłodziarka.
    Date: Tue, 8 Feb 2011 08:18:16 +0100

    "jagr" <j...@W...fm> wrote in message
    news:4d50ea90$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Właśnie jestem przeciwnikiem otwierania drzwi w ten sposób.
    > Każde wyjęcie czegokolwiek zmusza do otwarcia drzwi
    > co najmniej 90°, bo inaczej nie ma dostępu.
    > Przy "naturalniejszym" kierunku otwierania
    > wystarczy lekko uchylić, żeby wziąć np. masło.
    > jagr

    Nie powinna stać w samym kącie - przypuszczam, że ma w ścianie bocznej
    prawej szczeliny wentylacyjne (przynajmniej moje chłodziarki i zamrażarki
    tak mają i trzeba tam zostawić prześwit co najmniej 10 cm - sprawdź w
    instrukcji, a w takim przypadku problem z otwieraniem drzwi znika). Nie
    każda kuchnia pomieści "rozpychającą się" chłodziarkę, więc warto rozważyć
    umieszczenie tam szafki np. z szufladami i pozostawienie dopływu powietrza
    przy podłodze.