  • Data: 2009-09-29 10:02:31
    Temat: Re: Chlopaki jak GK i ocieplenie poddasza?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Wrz, 00:53, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > A pion do czego?
    > Tak sobie wymyslilem, zeby laserem krzyzowym zaznaczyc na scianach dol i
    > gore profilu UD, no i dalej jak piszesz. Kosze mam trzy, wiec i to bede
    > musial przejsc. :-(

    Do czego pion.. Np. zeby wyznaczyc rownolegle do scianki kolankowej
    krawedz sufitu. Najpierw wyznaczasz na pierwszej scianie punkt, ktory
    bedzie krawedzia przyszlego sufitu. Musisz juz wiedziec jakie bedzie
    ocieplenie - jak np. 10cm to najpierw puszczasz laser poziomo 10cm
    ponizej jetek (na wysokosci przyszlego sufitu), przykladasz przy tej
    scianie do krokwii katownik i ustawiasz go tak zeby laserek pokazal
    "10" - to jest krawedz sufitu (rysujesz punkcik na scianie). Teraz
    zeby przerzucic go na druga sciane rowno - rzucasz pion murarski na
    podloge i liczysz ogleglosc od wskazanego punktu do scianki
    kolankowej. Teraz ta odleglosc przenosisz na druga sciane odmierzajac
    od scianki kolankowej taka sama odleglosc i pionem do gory. Poziom juz
    masz (laserek :) W ten sposob masz juz wyznaczona idealnie rowno
    krawedz sufitu.

    Najwazniejsze to zeby patrzac z gory na rzut pomieszczenia odleglosci
    miedzy scianka kolankowa, a krawedziami sufitu byly rowne i wtedy
    wszystko wyjdzie Ci jak nalezy :)

    Do czego jeszcze pion.. Jak masz sciane gdzie z dwoch stron jest kosz
    i musisz wyznaczyc na nich krawedz sufitu - ta krawedz musi tez byc
    rownolegla do scianki kolankowej. Bez pionu bedzie ciezko :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.