  • Data: 2010-12-30 23:12:48
    Temat: Re: Ciecie profili
    Od: "emes" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:2...@n...onet.pl

    > Pierdu pierdu. Pewno dziecko lepszego Boga jesteś. Wszystkim zostają a
    > Tobie nie
    > zostają.

    hehe dobre,

    ale panowie my tu pitolimy bez sensu a tu problem rozwiazuje tasmowa pilka
    do metalu i takowa trzeba zakupic. Szlifowac to mi sie nie chce.
    Tne tego duzo - bede cial tego duzo. Moze nie ja ale szkoda czasu
    pracownika. Spawac bedziemy stojaki reklamowe. Wychodzi na to ze duzo
    bardziej oplaca sie mi to zrobic we wlasnym zakresie nizeli zlecac.