  • Data: 2010-12-30 23:38:40
    Temat: Re: Ciecie profili
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > hehe dobre,

    > ale panowie my tu pitolimy bez sensu a tu problem rozwiazuje tasmowa pilka

    > do metalu i takowa trzeba zakupic. Szlifowac to mi sie nie chce.

    > Tne tego duzo - bede cial tego duzo. Moze nie ja ale szkoda czasu

    > pracownika. Spawac bedziemy stojaki reklamowe. Wychodzi na to ze duzo

    > bardziej oplaca sie mi to zrobic we wlasnym zakresie nizeli zlecac.

    W takiej sytuacji potrzeba Ci pila mechaniczna na zwykle brzeszczoty. Oczami
    wyobraźni widze jak się bujasz z 6 metrowym profilem na pilarce tasmowej. Na
    pile mechanicznej mocuje się od razu kilka kilkanaście profili, tyle ile się
    zmieści. I wtedy tnie. Szybko, tanio bo brzeszczoty tanie. Do pily mechanicznej
    nie potrzeba kupować drogich brzeszczotow. Taki dwustronny za zlotowkę miesiac
    ciecia wytrzyma bo bez szarpania i z chlodzeniem tnie. Do tego katy w zakresie 0
    do 90 ustawia się jak się chce.