    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 10 Jul 2015 14:55:42 +0200
    Subject: Re: Cięcie wiśni.
    Newsgroups: pl.rec.ogrody

    Jacek wrote:

    > Kolega tak zrobił i jak nie jadł czereśni, tak nie je. Szpaki opędzlują
    > wszystko i instalacja budki nie dała nic. Chłop żałuje, że założył
    > budkę, bo nic to nie dało, a sumienie mu nie pozwala, żeby ją zlikwidować.
    > Ja się szpakami nie przejmuję, bo czereśni nie mam, a moich wiśni (za
    > bardzo) nie objadają. Już więcej szkody robią gołębie, które nie
    > wiedzieć czemu gustują w wiśniach.

    Bo to umiar we wszystkim trza mieć. I równowagę bilogiczna zachować. U mnie
    jest tak: Jedna czereśnia, jedna wiśnia, ocalałe po zalaniu. Łańcuch
    zywieniowy wyglada tak: robal w czereśni - ptaki wyżerają robale. Żeby się
    zanadto nie rozhulały, mam koty, które napędzają im stracha. żeby kotom
    palma z nadmiaru wolnosi nie odbił - jest pies. Nad psem jest Pancur, jak
    trza, to i z kołkiem (albo wodnym wężem). A na końcu ja łagodzę obyczaje;-P.
    BTW moja czereśnia nigdy oprysku nie widziała. Ptaków specjalnie nie gonię.
    Robali nie ma. Owoców wystarcza dla wszystkich zainteresowanych.
    A ptaki się nauczyły, że trza lecieć tam, gdzie strzelają albo wyją, bo tam
    jest mnóstwo czereśni;-).

    J.

    www.kontestacja.com