    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciekawostka - ile docieplenia?
    Date: Thu, 05 Dec 2013 14:13:55 +0100

    W dniu 2013-12-05 14:01, Budyń pisze:

    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > to moze ustawowo nakazać jeździc rols-roysami?

    Powiem Ci Budyn, ze mi rece opadly kiedy dowiedauje sie, ze mamy taka
    swiadomosc spoleczna.
    Po pierwsze to nie wiedzialem, ze styropian czy welna nie sa produkowane
    masowo. Moze recznie?

    > Wytłumacz mi dlaczego moje dzieci nie mają skorzystać z domu który
    > wybudowałem?

    Zeby byl tanszy. :-)

    > to jest życzeniowe myślenie i nieprawdziwe. Taka ekologia na siłe
    > powoduje ze energia jest droższa niz u sąsiadów, produkcja sie przenosi
    > tam gdzie tania energia.

    A jeszcze w innych watkach pisal, ze jak zuzycie pradu spada to podnosza
    ceny. Co watek to sie kupy nie trzyma. :-)
    A te miejsca pracy to juz zupelnie nie rozumiem skad mialyby sie wziac.

    > Nie, Europie podszebne jest odejscie od socjalistycznego nakazowego
    > sytemu sterownia gospodarką.

    No akurat ograniczenie importu czego kolwiek napewno nie sprzyja
    obnizeniu ceny. Jeden wywod i same sprzecznosci. Zupelnie jakbym Leppera
    sluchal.

    > żle - bo wydajemy pieniądze głupio. A świetlówki ekologiczne nie są.

    Tyle, ze te zarowki mozna ciagle kupic. Dostarcze kazda ilosc po 1,50
    zyla za sztuke. :-D Wczesniej kosztowaly ponizej zlotowki. To jest
    dopiero dobrodziejstwo panstwa. Gdyby nie nakazy Ledy moglyby byc tansze
    wczesniej, swietlowki rowniez.

    Pozdro.. TK