eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCiekawy watek o ociepleniu z cyklu jak nie robic ocieplenia.Re: Ciekawy watek o ociepleniu z cyklu jak nie robic ocieplenia.
    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciekawy watek o ociepleniu z cyklu jak nie robic ocieplenia.
    Date: Sat, 18 Dec 2010 11:29:50 +0100

    Dnia 17-12-2010 o 19:46:14 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > o to własnie mi chodzi - planowałem dac mambrane od dołu tak jak piszesz
    > ze szczeliną - ale zeby zapewnic sobie wiatroizolacyjnosc owinąć dookoła
    > krokwii jak na tych fotkach co wysmiewacie. Zreszta producent membran
    > tez tak zaleca. Zapewniłoby mi to podwójną izolację od wiatru: membrane
    > i paroizolacje.
    >
    > Czyli od góry bedzie tak:
    > blachodachówka
    > łaty
    > kontrłaty
    > papa izolacyjna (bo nie wiem kiedy tą blache dam)
> [...]

    Wiesz gdybyś to osb miał dziurawe :) to membrany byś nie potrzebował bo po
    co,
    ale masz jak masz i musisz dać coś co ci odsunie wełnę od osb żeby była
    wentylacja
    a jednocześnie ochroni wełnę przed wodą i wywiewaniem ciepłego powietrza i
    te zadania
    spełni tylko membrana.
    Co do trwałości, membrana nie lubi UV i gorąca, dlatego pisałem ci że pod
    blachą ją trafi
    dosyć szybko, ale jak jest prawidłowa szczelina i odpowiedni przewiew to
    membrana nie
    nagrzewa się jak dach i powinna długo wytrzymać.

    --
    Pozdr
    JanuszK