  • Data: 2011-07-24 12:14:14
    Temat: Re: Cieknacy komin
    Od: "Maciek." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KS" <o...@o...pl> napisał
    > jest przyklejona. Silikon taki bezbarwny, po roku był elastyczny i
    > klejący, myślę ze to niemożliwe aby on ciekł.

    Mój dach ma bodajże 7 lat. W tym roku puścił uszczelniacz dekarski
    (bitumiczny, też daje się uginać i jest klejący) a może i wcześniej ciekło
    tyle, że nie wchodziłem na strych w czasie mocnego deszczu, więc tego nie
    widziałem. Wystarczą ledwie widoczne szpary - woda się wszędzie wciśnie.
    Ostatnie burze pchały deszcz pod kątem 20 stopni i mniejszym, więc równie
    dobrze gdzieś bokiem ta woda mogła się dostać, co nie wyklucza tych powodów,
    które podałeś.
    Ale jakoś tak się dziwnie składa, że zwykle cieknie na obróbkach,
    niestety...

    --
    M.