  • Data: 2011-07-24 11:31:47
    Temat: Re: Cieknacy komin
    Od: "KS" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to przyjmij obróbki jako punkt pierwszy. Jak stary jest ten komin?
    >
    > --
    > M.

    Komin nowy. 1 rok. Jedną z obróbek sam rozbierałem bo wymieniałem dachówkę
    która pękła pod ławą.
    Obróbka wyłącznie z blachy, wszystkie styki uszczelnione silikonem dekarskim
    na szerokości około 5 cm + na wszystkich miejscach gdzie potencjalnie może
    cos wciekać jest dodatkowa listwa z blachy która też jest przyklejona.
    Silikon taki bezbarwny, po roku był elastyczny i klejący, myślę ze to
    niemożliwe aby on ciekł.

    K.S.