    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciepła, Francuska zima
    <so0eev$145g$1@gioia.aioe.org> <o...@l...harvard.local>
    <so0gdf$ts1$2$Janusz@news.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <e...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <3...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <2...@g...com>
    Date: Tue, 30 Nov 2021 17:30:25 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2021 o 16:41 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Masz sto procent racji. Jeśli zrobisz coś co podniesie wartość
    > nieruchomości to w przypadku podatku katastralnego zwiększy wartość
    > nieruchomości i i będziesz musiał sam policzyć nowa wysokość podatku i
    > go zapłacić. W projekcie sprzed wielu lat wartość nieruchomości ma
    > podawać właściciel. W przypadku niegodności że stanem faktycznym kary
    > wysokie. Łącznie z wykupieniem przez US po cenie jaka podatnik podał do
    > określenia wysokości podatku. Czyli umycie kostki nie podnosi wartości
    > ale jej położenie jak nie było podnosi. Dmuchany basen nie podnosi
> [...]

    O tym podatku piszesz odkąd Ciebie znam z grup - pewnie już z 15lat albo i
    więcej.
    Może będzie za rok a może za kolejne 15 lat.
    Jak mi fotowoltaika, klimatyzacja lub basen podniesie wartość
    nieruchomości to tym lepiej, tylko się cieszyć z tego powodu.
    Jak to mówią nasi sąsiedzi: "pożyjemy zobaczymy".

    TG