    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Ciepła woda
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <lu17f7$dsc$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <lu3tn7$8cb$1@node1.news.atman.pl> <f...@m...org>
    <lu474a$ins$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <lu4bk3$3me$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 2 Sep 2014 14:35:08 +0200

    Tue, 2 Sep 2014 14:02:11 +0200, Ergie

    > Przed chwila pisałeś "zawsze" :-)
    > No i sam wpadłeś w sidła Swojej interpretacji - W takim razie w weekend ta
    > instalacja nie spełnia tego przepisu i powinna zostać rozebrana, a
    > właściciel ukarany :-)

    http://youtu.be/BNsrK6P9QvI

    :PPPP

    > [ciach mylna analogia bo piszesz o użytkowaniu samochodu a przepis mówi o
    > tym jak instalacja ma być wykonana a nie użytkowana].

    Moja analogia jest prawidłowa do Twojej błędnej interpretacji. Żądasz
    takiej konstrukcji urządzeń, które uniemożliwią uzyskanie np. okresowych
    oszczędności. Albo takiej konstrukcji przepisu, który jest niemożliwy do
    osiągnięcia bo coś zawsze ograniczy czego ograniczać nie musi.

    Potem się dziwić, że przepisy są z dupy i trzeba np. na kubkach z kawą czy
    herbatą pisać, że zawartość jest gorąca i można się poparzyć, a na drogach
    trzeba montować radary, bo człowiek jest zbyt głupi by sam z siebie zwolnić
    przy przejściach dla pieszych, etc.

    > Ej, przeczytaj jeszcze raz :-)
    > Ten przepis nie mówi o pobieraniu wody a o tym jak ma być wykonana
    > instalacja. _Wykonana_ a nie jak ma być _użytkowana_.

    Czytam, a nawet cytuję: "Instalacja ciepłej wody powinna zapewniać
    uzyskanie w *PUNKTACH* *CZERPALNYCH* temperatury wody nie niższej niż 55°C
    i nie wyższej niż 60°C".

    Nie ma mowy o wykonaniu instalacji, nie ma mowy o jej użytkowaniu w czasie
    gdy się nie pobiera z niej wody. Jest mowa o zapewnieniu wody w punktach
    czerpalnych, czyli w momencie jej pobierania.

    --
    Pozdor Myjk