  • Data: 2014-09-05 14:19:38
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 września 2014 08:07:12 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 4 Sep 2014 05:43:04 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Po pierwsze to wykaż która płynąca czy nawet stojąca woda w PL (pomijam
    >
    > naturalnie baseny kąpielowe gdzie woda jest sterylizowana w obiegu
    >
    > zamkniętym a i tak ma raptem 32sC) ma więcej jak 25sC i co w tych miejscach
    >
    > tworzy z tej wody AEROZOL.
    >

    > Czy do ciebie w końcu dotrze, że sama zawartość bakterii w wodzie nie jest
    >
    > szkodliwa? Stojąca, płynąca czy nawet lejąca się do wanny woda nie jest
    >
    > problemem. Ale mnóstwo osób ma prysznice w domach ze słuchawką potrafiącą

> [...]

    Prosisz i masz. Na początek ustalcie dolną granicę. Jedni 20 Ty 25 stopni. W każdym
    zamkniętym zbiorniku wodnym po kilku dniach upałów bez problemu woda może mieć więcej
    niż 20, 25 stopni ( niepotrzebne skreślić). W takich zbiornikach wodnych w czasie
    upałów kąpią się ludzie i zwierzęta. Aerozol nie powstaje jedynie z dezodorantów. On
    powstaje zawsze jak jest rozchlapywana ciecz. Zabawy w wodzie to idealne warunki do
    powstawania aerozolu. Również otrzepujący się z wody pies wytwarza aerozol. Jeśli
    sterylizacja wody w basenie wystarcza do ubicia to sterylizacja wody w stacjach
    uzdatniania wody jest tak samo albo i bardziej skuteczna. Woda z wodociągu jest
    bezpieczna bez grzania. O ile grzanie uśmierca tą i inne bakterie to obniżanie
    temperatury szkody im nie robi. To proste organizmy i nie giną w ujemnych
    temperaturach. Mogą w stanie uśpienia przetrwać bardzo długo. Ludzie kąpiący się w
    przeręblach zimą są tak samo zagrożeni, pod warunkiem że ta bakteria jest wszędzie,
    jak kąpiący się latem w cieplej wodzie. Nawdychają się zimnego aerozolu. W płucach
    bakterie się ożywią. Ilość zachorowań świadczy że bakterie które je wywołały
    pochodziły z prywatnego importu. Masz jeszcze jakieś pytania to dawaj.