  • Data: 2014-09-05 16:31:59
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-05 10:48, Ergie pisze:

    > Nagrzej ale _później_ i o tym od początku piszę. Rada ta sama co
    > zawsze mniej pisz, więcej czytaj i dużo więcej myśl.

    Ty lepiej już nie pisz, bo widać, że piszesz bezmyślnie.

    > Jak wyżej więcej czytania a mniej pisania - od początku pisałem
    > wyraźnie o _pierwszym_ nagrzaniu i czasie czekania na ciepłą wodę.

    Codziennie będziesz pierwszy raz grzał?
    Większego idioty i konfabulatora od ciebie to tu na grupach jeszcze nie
    było.

    > Nie pogrążaj się jeszcze bardziej dyskutujemy o pierwszym nagrzaniu
    > wody. Wygłupiłeś się zarzucając mi pisanie bzdur a wyszło na to że nie
    > masz pojęcia o czym dyskutujemy, więc jak wyżej mniej pisania a więcej
    > czytania!

    Jak widać "odwracanie kota" to twoja specjalność, a ja też spróbuję
    twojej metody:
    ===== Nie pogrążaj się, bo mówimy o wannie 300 litrów ;) ======

    > Szkoda że tak krótko - skoro odkryłeś jakieś nowe prawo fizyki to
    > napisz coś więcej może dostaniesz nobla.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Nie wstydzisz się swojej głupoty?