    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co byście zrobili inaczej...
    Date: Sun, 8 Sep 2013 18:17:59 +0200

    Użytkownik "ArekM" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zaczynam dokańczanie domu (teraz stan SSO). Pytanie dla tych, co skonczyli
    > budowe i zamieszkali:
    > Z perspektywy czasu - co byście zrobili inaczej?

    Jakbym mógł cofnąć czas to może bym poczekał do końca boomu i kupił większa
    działkę. Niestety gdy kupowałem działkę był boom i działek było jak na
    lekarstwo a jak się jakaś pojawiała to malutka. Gdybym wtedy wiedział że za
    chwilę zacznie się kryzys i ludzie którzy trzymali działki "na przyszłość"
    będą chcieli je sprzedać nim ceny całkiem spadną to bym rok lub dwa
    poczekał.

    > Nie chodzi mi o wybór projektu, uzyte materiały do budowy (już po ptakach)
    > a bardziej o rozwiązania w temacie wszystkich instalacji / wykończenia
    > domu / wszelakich rozwiązań w pomieszczeniach użytkowych.

    W takim razie nic bym nie zmienił :-)

    No dobra jakbym koniecznie miał znaleźć jakiś feler to jedno okno mogłoby
    być o poł metra przesunięte, i jedno gniazdko na zewnątrz też bym o metr
    przesunął. Na razie to wszystko. Pewnie za 10 lat gdy dzieci będą miały
    naście lat to okaże się że coś mogłoby być zrobione inaczej, ale póki co
    jest ok.

    Pozdrawiam
    Ergie